«ساختمان کاخ دادگستری که ساخت آن از 1317 به ابتکار صدرالاشراف، وزیر عدلیه، آغاز و به علت وقوع جنگ جهانی دوم با وقفه مواجه شده بود، به سال 1325 به دست احمد قوام (قوام السلطنه) افتتاح شد.»

همیشه یک راه حلی هست!

حضور اتاق بازرگانی تهران در نمایشگاه صنایع غذایی استانبول

نمایشگاه صنایع غذایی استانبول

به گزارش دارالوکاله دادمان به نقل از اتاق بازرگانی؛ حسام‌الدین حلاج، معاون امور بین‌الملل اتاق بازرگانی تهران، اعلام کرد که اتاق تهران در نمایشگاه صنایع غذایی استانبول ۲۰۲۴ که از تاریخ ۱۳ لغایت ۱۶ شهریورماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود و بزرگ‌ترین رویداد حوزه صنایع غذایی در ترکیه است، غرفه اختصاصی خواهد داشت.

اتاق بازرگانی تهران در نمایشگاه صنایع غذایی استانبول که بزرگ‌ترین و موفق‌ترین نمایشگاه صنعت غذا و نوشیدنی در ترکیه است حضور خواهد داشت.

معاون امور بین‌الملل اتاق تهران با اعلام این خبر، عنوان کرد که در این نمایشگاه بالغ بر ٣۶٠ تولیدکننده داخلی و بین‌المللی در صنعت غذا حضور دارند و فعالان این صنعت علاوه بر شبکه‌سازی و ملاقات مستقیم با شرکای جدید تجاری، با محصولات جدید این صنعت آشنا و مناسبات تجاری خود را توسعه می‌دهند.

حسام‌الدین حلاج ضمن اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین اتاق بازرگانی تهران و شرکت EMC International ترکیه در سال گذشته، اعلام کرد این شرکت به عنوان همکار بازرگانی اتاق تهران در ترکیه، با هدف ارائه خدمات به اعضای اتاق تهران جهت ورود به بازار ترکیه فعالیت می‌کند. وی شناسایی و معرفی فرصت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری و تسهیل ارتباطات و رفع موانع در این مسیر، کمک به ارتقای سطح همکاری‌های دوجانبه، تبادل هیات‌های تجاری، برگزاری نمایشگاه‌ها و همتایابی در میان سایر توافقات مشترک صورت پذیرفته با این شرکت برشمرد.

او افزود: برابر برنامه راهبردی سه‌ساله اتاق تهران، توسعه و تقویت مناسبات اقتصادی با ترکیه به عنوان یکی از کشورهای هدف همکاری، در دستور کار قرار گرفته و این اتاق بازرگانی با انجام فعالیت‌هایی همچون تدوین پیش‌نویس سند تعرفه ترجیحی اصلاحی، ایجاد نمایندگی تجاری با مشارکت بخش خصوصی آن کشور، تهیه کتابچه راهنمای صادرات در زنجیره‌های ارزش هدف، معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری زنجیره‌های هدف، حمایت از برگزاری پاویون‌های تخصصی صادراتی در نمایشگاه­های ترکیه و اعزام هیات‌های تجاری به این رویدادها درصدد عملیاتی کردن هدف گسترش تعاملات تجاری با آن کشور به میزان ۱۵ درصد تا پایان سال جاری و اتصال کسب‌وکارهای دو کشور است.

در همین راستا، تعدادی از نمایشگاه‌های برتر در این کشور و نیز سایر نمایشگاه­های معتبر بین‌المللی که مورد اقبال بیشتر فعالان اقتصادی در کشورهای شریک عمده تجاری ایران است، شناسایی شده‌ و با بهره‌گیری از ظرفیت خبرگان تشکلی و کسب مشورت از ایشان، ضمن حمایت مالی و معنوی اتاق تهران، زمینه‌های حضور تشکل­های مرتبط در این رویدادها فراهم خواهد شد.

نمایشگاه صنایع غذایی استانبول جزو نمایشگاه‌های برتر حوزه صنایع غذایی است و اتاق تهران با استفاده از ظرفیت شرکت همکار خود در ترکیه و اجاره غرفه در سالن A12، در نظر دارد ظرفیت‌های موجود در این عرصه را با انتشار بروشور دیجیتالی تشکل‌های اقتصادی عضو، برگزاری جلسات مذاکرات تشکل‌های ایرانی و همتایان آنان در استانبول، برگزاری جلسات دوجانبه تجاری برای بنگاه­های اقتصادی و … به سایر کشورهای حاضر و بازدیدکننده عرضه کند.

به گفته حلاج، اعضا و تشکل‌های اقتصادی عضو که به حضور در این نمایشگاه علاقه‌مند هستند، می‌توانند به وب­سایت شرکت EMC International  (از طریق لینک ذیل) مراجعه یا از طریق ارسال پیام یا ایمیل از طریق راه‌های ارتباطی زیر، ثبت‌نام و اطلاعات بیشتری در خصوص هزینه‌ها و روش‌های حضور و فعالیت در نمایشگاه کسب کنند.

نشانی: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از عباس‌آباد (بهشتی)، نرسیده به پارک ساعی، برج نگین ساعی (پلاک ۲۲۴۴)، طبقه سوم، واحد ۳۰۳

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دارالوکاله دادمان است - طراحی شده در استودیو زیوا