«ساختمان کاخ دادگستری که ساخت آن از 1317 به ابتکار صدرالاشراف، وزیر عدلیه، آغاز و به علت وقوع جنگ جهانی دوم با وقفه مواجه شده بود، به سال 1325 به دست احمد قوام (قوام السلطنه) افتتاح شد.»

همیشه یک راه حلی هست!

خدمات مشاوره حقوقی

سابق بر این افرادی که  قصد داشتند تصمیمات مهمی بگیرند با پیران دنیا دیده و بزرگان خاندان مشورت می کردند. مسائل اجتماعی و اقتصادی آن چنان پیچیده نبود که نیازی به تخصص داشته باشد غالباً تجربه­اندوختگان و دنیا دیدگان راهنمای جوانان و بی تجربگان بودند. امورز امّا نه تنها مشورت گرفتن مختص جوانان نیست بلکه افراد مجرب و متخصص نیز نمی توانند مدعی بی نیازی از مشاوره شوند. جراح متخصص مغز برای تنظیم و ارسل اظهارنامه مالیاتی نزد حسابرس می رود و بابت اختلافات مربوط به پیش خرید آپارتمان از وکیل کمک می گیرد و حتی برای حل مشکل بی خوابی اش نزد روان­پزشک می رود. دنیای امروز دنیای تخصص­گرایی است. از دیگر سو حقوق و قوانین و مقررات تمامی جنبه های زندگی اجتماعی افراد را در بر گرفته از خرید خودرو تا ازدواج و مشارکت درساخت ساختمان تا شکایت از فروش کالای معیوب و از تصادفات رانندگی تا نقل و انقال سهام همه و همه قوانین، مقررات عرف ها و رویه های مختص به خود را دارد. پس هیچ کس نمی تواند ادعا کند که هیچ وقت و در هیچ زمینه ای نیازمند مشورت به یک حقوقدان مجرب نیست.

اهمیت مشاوره حقوقی در چیست؟

پیش از تأسیس و پا گرفتن مرکز وکلا و مشاوران حقوقی قوه قضائیه (موسوم به مرکز وکلای موضوع ماده ۱۸۷ برنامه توسعه) کانون های وکلای دادگستری مصوبه ای داشتند که اجازه نمی داد وکلای پایه یک دادگستری که کمتر از ۱۵ سال سابقه کار دارند در سربرگ و تابلو دفتر و کارت ویزیتشان از عنوان «مشاور حقوق» استفاده کنند. در واقع صرف تحصیل در دانشکده حقوقی، قبولی در آزمون ورودی وکالت، گذراندن دوره کارآموزی وکالت، قبولی در آزمون اختبار (پایان دوره کارآموزی وکالت)  و احراز عنوان «وکیل پایه یک دادگستری» کافی نبود برای اینکه شخصی مدعی متبحر بودن برای مشاوره حقوقی باشد. متأسفانه استفاده نا به جا از عنوان مشاور حقوقی توسط وکلای مرکز قوه قضائیه باعث لغو این مصوبه شد. امّا منطق پشت مصوبه کانون وکلا این بود که یک وکیل دادگستری باید به قدر کافی تجربه اندوخته باشد تا بتواند در کسوت مشاور حقوقی به عموم مردم مشاوره دهد.

چرا از وکلای دارالوکاله دادمان مشاوره بگیریم؟

اعضای مؤسس دارالوکاله دادمان، با قریب به دو دهه سابقه فعالیت وکالتی و در کنار بازرگانان، سردفتران و حسابداران همکارِ این دفتر حقوقی، هم از تجربه کافی برای مشورت دهی به موکلان و مراجعان برخوردارند و هم به علت فعالیت میان رشته­ای امکان مشاوره در خصوص امور تخصصی ای چون حقوق مالی و مالیاتی، حقوق بازرگانی و گمرکی و حقوق ثبت و اسناد رسمی را دارند.

مشاوره دادن صرفاً به دانش وابسته نیست. مشاوره مشکل گشای نیم ساعته اغلب حاصل ساعت ها و روزها تجربه عملی و خون دل خوردن و شکست و پیروزی است. میوه سالها تجربه است که ظرف ۴۵ دقیقه در یک مکالمه تلفنی یا ملاقات حضوری، شسته و تمیز به موکل عرضه می شود و موکل طعم شیرین آن را با کمترین دردسر می چشد.

مثلاً،گاه برخی ایرانیان خارج از کشور که مشکلی قانونی در داخل کشور یا کشور محل اقامت خود دارند و تصور می­کنند حل آن زمان بر و هزینه بر است با یک جلسه مشاوره کمتر از ۹۰ دقیقه ای با وکلای دادمان در می یابند که با مراجعه به سفارت و طی کردن تشریفات خاص حتی بدون نیاز به وکیل ایرانی یا خارجی می توانند گره از کار فرو بسته بگشایند. چه چیز برای ما بهتر و گواراتر از رفع تشویش یک ایرانی دور از وطن است.

 

انواع خدمات مشاوره دارالوکاله دادمان

خدمات مشاوره دارالوکاله دادمان در سه دپارتمان مختلف متمرکز شده است: مشاوره حقوقی، مشاوره بازرگانی و گمرکی و مشاوره امور ثبتی در اینجا صفحه ما صرفاً خدمات مشاوره حقوقی را به شما معرفی می کنیم و برای اطلاع از جزئیات سایر خدمات مشاوره با کلیک بر روری لینک مربوطه به صفحه اختصاصی آن خدمات در سایت مراجعه کنید.

یکی از مهمترین حوزه های مشاوره حقوقی راهگشایی حقوقی برای شرکت های تجاری است. خوشبختانه نسل جدید صاحبان شرکت های تجاری به این نتیجه مثبت رسیده اند که بدون مشورت با حقوق دانان مبرز و مجرب احتمال نقضان و خطا در کارشان زیاد خواهد بود. بنابراین ما بسته از خدمات حقوقی خاص شرکت های تجاری بزرگ و کوچک را تدارک دیده ایم که در اینجا می توانید ببیند.

مهاجرت روز افزون ایرانیان به خارج از کشور ظرف دو دهه اخیر، جمعیت ایرانیان دور از وطن را افزوده. هموطنان مقیم خارج از کشور عمدتاً وابستگی های مالی و خانوادگی ای در ایران دارند که گاه از جنبه قانونی نیازمند رسیدگی خاص است. وکلای دادمان پس از سالها مراوده و ارائه خدمات حقوقی به ایرانیان دور از وطن به درکی از شایع­ترین نیاز های این دسته از هموطنان رسیده اند و ابزار های لازم برای مشکل گشایی ایرانیان دور از وطن فراهم کرده اند. برخی از مهم­ترین خدماتی که در درالوکاله دادمان به ایرانیان خارج از کشور عرضه می شود اینجا را ببیند.

پیشرفت های پزشکی و بالارفتن سطح فرهنگ جامعه باعث شده بسیاری از زن و شوهرهایی که تا پیش از این به علت مشکلات پزشکی و زیستی قادر نبودن فرزندی داشته باشند، امروز از طرق مختلف می­توانند طعم پدر و مادر شدن را بچشند. همکاران ما در دارالوکاله دادمان پس از سالها فعالیت در زمینه روشهای نوین کمک بارداری و نیز فرزندخواندگی به مسائل حقوقی این دو شیوه فرزنددار شدن زوجین احاطه کامل داشته و خدمات حقوقی جامعی در این خصوص ارائه می دهند که اینجا می­توانید از آن مطلع شوید.

هرچند اعمال تحریم های خارجی بین المللی، یکجانبه ویا چندجانبه علیه دولت ایران در سالهای اخیر موجب رغبت کمتر سرمایه گذاران خارجی برای حضور و فعالیت در ایران شده است، امّا، هم ایران هنوز برای طیف گسترده­ای از صاحبان سرمایه خارجی جذابیت دارد و هم هر از چندگاهی چشم­اندازی برای لغو تحریم ها پدید می­آید که سرمایه گذاران خارجی و شرکای بالقوه داخلی آنان را مترصد بررسی اوضاع برای سرمایه گذاری و شراکت می­کند. تجربه­اندوزی وکلای دارالوکاله دادمان در دوره­های رونق اقتصادی و لغو تحریم­ها  در کنار فعالیت ایشان در دوران بازگشت تحریم ها برای رفع دغدغه سرمایه گذاران خارجی موجب شده است، تیمی صاحب دانش تخصصی تجارت بین­الملل که درعین حال تجربه کافی عملی نیز دارد تشکیل شود که آمادگی کامل دارد هم به سرمایه گذاران خارجی و هم به شرکای داخلی ایشان در خصوص جنبه های مختلف فیپا و دیگر مسائل حقوقی و قانونی و حتی بازرگانی و مالی سرمایه گذاری خارجی در ایران خدمات جامع و مطلوبی ارائه دهد. برای اطلاع از این خدمات به این صفحه مراجعه کنید.

چگونه از وکلای دارالوکاله دادمان مشاوره بگیریم؟

حداقل زمان مشاوره در دفتر وکالت دادمان یک ساعت است و در صورت نیاز و بر اساس پیچدگی موضوع جلسات می توانند طولانی تر باشند. توصیه همیشگی ما این است که جلسات حضوری به دلیل صحبت رو در رو در مورد جزئیات برای مراجعین مفید تر و کارآمدتر است اما با توجه به گرفتاری های روزمره اشخاص و همچینین به دلیل آنکه هموطنان زیادی که نیاز به مشاوره دارند ساکن تهران نیستند، امکان استفاده از مشاوره آنلاین در دارالوکاله دادمان کاملا میسر است و وکلای ما با تسلط به ابزارهای ارتباطی روز دنیا از جمله اسکایپ، گوگل میت، واتساپ و تلگرام می توانند به صورت آنلاین جلسات مشاوره حقوقی را برگزار کنند. برای استفاده از خدمات مشاوره حقوقی دفتر وکالت دادمان کافی است از یکی از راههای زیر به ما پیام دهید و موضوعی که در آن نیاز به مشاوره دارید را اعلام کنید تا در اسرع وقت برای شما زمان مشاوره با وکیل متخصص در آن حوزه تعیین شود:

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۹۷۶۴۳۵

پیامگیر صوتی: ۰۲۱۸۶۰۹۵۰۹۴

پیام در واتساپ و تلگرام: ۰۰۹۸۹۰۵۳۶۰۷۱۳۸

E-mail: info@dadmanlawyers.com

دادمان در شبکه‌های اجتماعی

نشانی: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از عباس‌آباد (بهشتی)، نرسیده به پارک ساعی، برج نگین ساعی (پلاک ۲۲۴۴)، طبقه سوم، واحد ۳۰۳

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دارالوکاله دادمان است - طراحی شده در استودیو زیوا