«ساختمان کاخ دادگستری که ساخت آن از 1317 به ابتکار صدرالاشراف، وزیر عدلیه، آغاز و به علت وقوع جنگ جهانی دوم با وقفه مواجه شده بود، به سال 1325 به دست احمد قوام (قوام السلطنه) افتتاح شد.»

همیشه یک راه حلی هست!

دعاوی و پرونده های قضایی

توصیه اصلی و همیشگی وکلا این است که قبل از انجام هر عمل حقوقی مشاوره های لازم را بگیرید تا نیازی به مطالبه حق از طریق مراجعه به مراجع حل اختلاف نباشد اما در موارد زیادی چاره ای جز طرح دعوی وجود ندارد. دارالوکاله دادمان با توجه به تنوع تخصص و تجارب وکلای خود آمادگی پذیرش طیف وسیعی از دعاوی  را دارا است.

روش ما در دارالوکاله دادمان برای قبول پرونده به این شکل است که در ابتدا بر اساس موضوع پرونده،  کلیه مدارک شما توسط وکیل متخصص در آن حوزه بررسی می شود . در صورتی که در تهران ساکن باشید حداقل یک جلسه حضوری مشاوره خواهیم داشت و در صورتی که در خارج از تهران یا ایران زندگی می کنید این جلسه به صورت آنلاین خواهد بود.

بعد از بررسی مدارک و شنیدن حرفهای شما، ما راههای مختلف که برای طرح دعوی یا دفاع در پرونده وجود دارد را برای شما توضیح می دهیم. در موارد پیچیده یک نقشه راه برای شما طراحی می کنیم تا بتوانید با دقت و آگاهی کامل تصمیم بگیرید و قدم به قدم از مسیر پرونده را پیش بینی کنید.  در این فرآیند ما به شما می گوییم که بر اساس ریسکهایی که وجود دارد تا چه امکان برنده شدن دارید.

نقطه قوت و تمایز وکلای دارالوکاله دادمان با برخی از وکلا در همین فرآیند ساده و روشن کردن تمام مسیر پیش رو برای موکل است.  قبول پرونده و دعوی به هر شکلی هدف ما نیست، چرا که معتقدیم سرمایه و انرژی مادی و معنوی موکل ارزشمند است و نباید بی دلیل صرف  طرح دعاوی واهی و بی نتیجه شود.  بر همین اساس اعتقاد ما بر این است که هزینه و انرژی که موکل صرف یک پرونده می کند باید معقول و متناسب باشد و همچنین موکل باید با آگاهی کامل از تمام ریسکها تصمیم بگیرد که آیا وارد مراحل دادرسی خواهد شد یا خیر.

 

رایجترین دعاوی  که بسیاری از مردم تجربه مواجه با آن را دارند این موارد است که با کلیک روی هر لینک می توانید توضیحات آن را مطالعه کنید.

در نهایت اگر با توجه به تمام بررسی ها و جلسات مشاوره، شما و وکلای دفتر دارالوکاله دادمان تصمیم به همکاری بگیرید می توانید اطمینان داشته باشید که وکیل  شما تا انتهای کار در کنار شما خواهد بود و شما را همراهی خواهد کرد.

 

اگر تصمیم دارید در خصوص پرونده ای از خدمات وکلای ما استفاده کنید روی لینک زیر کلیک کنید و وقت مشاوره بگیرید.

نشانی: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از عباس‌آباد (بهشتی)، نرسیده به پارک ساعی، برج نگین ساعی (پلاک ۲۲۴۴)، طبقه سوم، واحد ۳۰۳

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دارالوکاله دادمان است - طراحی شده در استودیو زیوا