«ساختمان کاخ دادگستری که ساخت آن از 1317 به ابتکار صدرالاشراف، وزیر عدلیه، آغاز و به علت وقوع جنگ جهانی دوم با وقفه مواجه شده بود، به سال 1325 به دست احمد قوام (قوام السلطنه) افتتاح شد.»

همیشه یک راه حلی هست!

هشدار پلیس برای کلاهبرداری از طریق فروش زمین‌های متاورسی

فروش زمین های متاورسی

به گزارش دارالوکاله دادمان؛ پلیس فتا در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان شیرازی مبنی بر کلاهبرداری به بهانه سرمایه گذاری و خرید زمین‌های متاورسی در بازار رمز ارز، رسیدگی به موضوع به ‌صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

شاکی در اظهارات خود بیان داشت، چند ماه پیش در یکی از صفحات اینستاگرامی با فردی که خود را استاد رمز ارزها و خرید و فروش NFT و زمین‌های متاورسی معرفی ‌نموده بود آشنا شدم و وی با جلب اعتماد بنده در چندین مرحله برای سرمایه گذاری در این حوزه‌ها مبلغ ۴۰ میلیارد ریال از بنده دریافت نمود.

زمین‌های متاورسی توسط خود متهم ساخته شده بودند و هیچ گونه ارزش ریالی و دلاری نداشتند، کارشناسان این پلیس با اقدامات فنی و پلیسی سرانجام متهم را در یکی از استان‌های مرکزی کشور شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی وی را دستگیر نمودند.

کاربران فضای مجازی هرگز فریب تبلیغات اغوا کننده در فضای مجازی را نخورند، زیرا مجرمان سایبری با استفاده از ترفندهای تبلیغاتی فریبنده در سایت‌ها، شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌ها مبنی بر کسب درآمد بالا از طریق تولید یا خرید و فروش و سرمایه گذاری ارز دیجیتال و یا خرید زمین در محیط متاورس از کاربران کلاهبرداری می‌کنند.

📌 منبع: پلیس فتا

نشانی: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از عباس‌آباد (بهشتی)، نرسیده به پارک ساعی، برج نگین ساعی (پلاک ۲۲۴۴)، طبقه سوم، واحد ۳۰۳

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دارالوکاله دادمان است - طراحی شده در استودیو زیوا