«ساختمان کاخ دادگستری که ساخت آن از 1317 به ابتکار صدرالاشراف، وزیر عدلیه، آغاز و به علت وقوع جنگ جهانی دوم با وقفه مواجه شده بود، به سال 1325 به دست احمد قوام (قوام السلطنه) افتتاح شد.»

همیشه یک راه حلی هست!

وکلای دادمان را بیشتر بشناسید

گروهی از وکلای جوان پس از چندسال تجربه اندوزی فردی در سال ۱۳۸۹ تصمیم گرفتند گرد هم آمده و به­ منظور توسعه دایره فعالیت حرفه­ ای خود دفتر وکالتی مشترک تأسیس کنند که «دادمان» نام­گذاری شد. دادمان نام روستایی قدیمی در اصفهان است. در لغت نیز معانیی چون دادمنش و میراث­دار برای آن ذکر شده است. البته وجه تسمیه دارالوکاله دادمان در ابتدای تأسیس آن استقرار این دفتر وکالت در بلوار شهید دادمان شهرک غرب بود. دارالوکاله نیز به معنای دفتر وکالت یا مؤسسه حقوقی است. چیزی که امروز در زبان انگلیسی «law firm» خوانده می­شود.

وکلای ارشد دارالوکاله دادمان دانش ­آموخته دانشکده­ های معتبر حقوق داخلی و خارجی و عضو کانون وکلای دادگستری مرکز  هستند. علاوه بر اعضای ارشد و مؤسس، ما در دارالوکاله دادمان از خدمات وکلا و کارآموزان جوان نیز به فراخور حال و موقعیت استفاده می­کنیم.

اعضای مؤسس دادمان در قریب به دو دهه فعالیت حرفه­ای خود وکالت و مشاوره حقوقی کسب­وکارها و شرکت­های معظم و معتبری را عهده­ دار بوده ­اند که نام و نشان برخی از مهترین آنها را می­توانید در ادامه مشاهده کنید.

وکلای ارشد و همکاران دادمان هر یک در حوزه ­های خاصی از دریای بیکاران حقوق تخصص دارند. بنابراین شما بنابر نیاز خود ممکن است از مشاوره یک یا چندنفر از همکاران ما بهرمند شوید. فهرست جامع خدمات دارالوکاله دادمان را اینجا مشاهده کنید.

خدمات مشاوره­ای و وکالت دارالوکاله دادمان برخلاف بسیاری دیگر از دفاتر و مؤسسات حقوقی محدود به مسائل حقوقی صرف نیست. از آنجایی که مشاوران ثبتی و بازرگانی نیز در دفتر دادمان با وکلا همکاری می­کنند، علاوه بر خدمات دعاوی حقوقی و پرونده­های قضایی، خدمات اداری نزد سازمان ثبت اسناد و املاک، سازمان امور مالیاتی، سازمان ملّی زمین و مسکن، سازمان منابع طبیعی و شهرداری­ها و همچنین خدمات بازرگانی و تجاری از قبیل مسائلی مربوط به صادرات و واردات کالا، دریافت کارت بازرگانی، امور گمرکی، سامانه جامع تجارت و مانند این نیز توسط همکاران دفتر به متقاضیان ارائه می­شود.

علاوه بر این، ما در دارالوکاله دادمان با دفاتر اسناد رسمی منتخب و معتبر، دارالترجه­های رسمی، مشاوران و حسابرسان مالیاتی خبره، مشاوران و متخصصان کار و تأمین اجتماعی و ترخیص­کارن مجرب و با سابقه مراوده و همکاری دوجانبه داریم و در صورتِ نیازِ مراجعان و موکلان به سرعت و سهولت خدمات حقوقی، اداری، بازرگانی و قانونی از طریق نهادها و مشاوران طرف قرارداد دادمان به ایشان ارائه خواهد شد.

دادمان در شبکه‌های اجتماعی

نشانی: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از عباس‌آباد (بهشتی)، نرسیده به پارک ساعی، برج نگین ساعی (پلاک ۲۲۴۴)، طبقه سوم، واحد ۳۰۳

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دارالوکاله دادمان است - طراحی شده در استودیو زیوا